JANDL nabral mladé posily

1

V brandži sú síce noví, no energie majú na rozdávanie a čo nevidieť budú mnohí z nich hrozbou aj pre tých najlepších slovenských kreatívcov. S reklamou, ktorú poznajú prevažne z televízie, zatiaľ mnoho skúseností nemajú, nedostatok praxe však vyvažujú svojím nadšením a zvedavosťou.

Nedávno do JANDL zavítala namiesto obvyklej hromady briefov (nie že by sme ich nemali radi), iná, menej obvyklá, no o to hlučnejšia hromada. Skladala sa zo žiakov Základnej školy pre mimoriadne nadané deti v Bratislave, ktorí k nám prišli načerpať nové vedomosti z oblasti reklamy v rámci jedného zo svojich krúžkov.

IMG_3451

Niekoľkí z nich nám hneď na úvod diplomaticky naznačili („Ja neznášam reklamu!“) svoj odmeraný vzťah k našej profesii, o to viac nás však teší pozitívna zmena, ktorá nastala po prezentácii, ktorú sme pre nich pripravili. Či ich presvedčila prezentácia samotná, naša niekoľkými farbami žiariaca zasadačka alebo stolný futbal, to nevieme, ale dopočuli sme sa, že aspoň polovica z nich by u nás rovno ostala.

IMG_3466

Teší nás, že sme mohli byť prvými, kto pozval žiakov do „pracovného sveta“ a inšpirovali sme tak aj iných, vďaka čomu sa teraz deti môžu tešiť na ďalšie, veríme že rovnako zaujímavé exkurzie.

Ján Stančík
Junior Copywriter
stancik_jano

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *