Najväčšie Vianoce, aké ste videli

KV-Vianoce-2014-

Bratislava, 18.11. 2014,
Vianočná kampaň COOP Jednoty je už tradične spojená so spotrebiteľskou súťažou o tisícky cien. Hlavnou výhrou v tejto súťaži je auto, a nie jedno! Presne také by chcel aj honelník , ktorý doslova píli uši bačovi, aby s tým niečo urobil. Bača chce mať pokoj, tak ho odbije s prvou absurditou, čo mu napadne. Netuší však, že honelník ho vezme za slovo…
Ďalší vtipný televízny spot s prekvapivou pointou môžu televízni diváci sledovať od štvrtka 13. novembra, kedy vianočná súťaž začala. Facebookoví fanúšikovia COOP Jednoty mohli spot vidieť v exkluzívnej predpremiére o dva dni skôr, navyše v predĺženej verzii.
Súčasťou kampane sú aj printy a rádio. V televízii bude odvysielaný aj vianočný a silvestrovsko-novoročný pozdrav.

Vizitka kampane:
Creative Director: Jano Fajnor
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Copywriter: Karol Thiry, Viliam Šedivý
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy: Rado Ondřejíček, Martin Mlynárik
Account Director: Marek Stejskal

Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Production Company: Protos Productions
Producer: Michal Hlavačka
Hudba: Michal Novinski