Ocenenie Kampaň roka za našu srdcovú záležitosť – Hodinu deťom

10348534_10204360751013246_1088734719675789693_n

Bratislava, 12. 6. 2015:

Po tom, čo sa kampaň Hodina deťom dostala do prestížneho magazínu Lurzer’s Archive, vyhrala aj Trend kampaň roka. Do tejto kampane sme vložili celé srdce, preto sa cítime poctení, no hlavne máme dobrý pocit, že naše nápady pomohli zlepšiť životy detí v núdzi.

O kampani:
Myšlienka tohoročnej kampane Hodiny Deťom z dielne reklamnej agentúry JANDL je jednoduchá: zatiaľ čo väčšina detí sníva sny o tom, že z nich budú superhrdinovia, mnoho ich kamarátov má sen jediný – prežiť obyčajné a pokojné detstvo.

Kampaň aj tento rok zastrešuje myšlienka „veľkých snov, ktoré potrebujú malú pomoc“. Zo strategického hľadiska bolo cieľom posunúť komunikáciu od vyslovene pozitívnych a veselých emócii k vážnejšiemu tónu, ktorý má za úlohu vyvolať u ľudí väčšiu potrebu prispieť.

S ústrednou myšlienkou korešponduje minimalistický avšak emočne silný televízny a rozhlasový spot, ako aj kľúčový vizuál. V online svete bude so snami pomáhať microweb pod názvom www.senzasen.nds.sk, ktorý Hodina Deťom pri tejto príležitosti spustí v najbližších dňoch. Jeho návštevníci sa môžu podeliť o svoje sny a ako odmenu za to, že im ich deti vyložia, zas prispieť k tomu, aby sa ich sen o obyčajnom detstve stal skutočnosťou.

Credits:
Creative Director: Alexandru Strimbeanu
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Copywriter: Samo Marec, Karla Calheiros
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Manager: Andrea Bibeňová

Director: Juraj Lehotský
DOP: Timotej Križka
Production Company: Protos Productions
Producer: Michal Hlavačka
Hudba: Michal Novinski

CGI: Radoxist studio

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone