Poistenie áut trochu inak

WUST_PZP_bb_v3-1

Každý rok sa státisíce majiteľov vozidiel rozhodujú, ktorej poisťovni zveria do opatery svoje vozidlo. Potenciálnych klientov však nie je ľahké upútať, pretože poistenie vozidla považujú za pomerne rutinnú záležitosť a do veľkej miery sa rozhodujú podľa ceny. Preto sme zvolili riešenie, ktoré jednoznačne upúta pozornosť cieľovej skupiny a osloví ju natoľko, aby uzavrela poistnú zmluvu práve u nášho klienta – Wüstenrot.

V kampani na Povinné zmluvné poistenie sme sa rozhodli ísť čo najbližšie k cieľovej skupine – vodičom a majiteľom vozidiel.
Zvolili sme pútavý vizuál čelných masiek, ktoré svojím nekonvenčným minimalistickým podaním priťahujú pozornosť vodičov a vzbudzujú ich zvedavosť.
Zároveň na prvý pohľad signalizujú automobilovú tematiku a spolu s headlinom komunikujú tým najjednoduchším možným spôsobom produkt nášho klienta – poistenie vozidiel.

Nápaditým minimalizmom a estetickou čistotou celého konceptu sa nám tak podarilo upútať pozornosť potenciálnych klientov, zaujímavým a estetickým podaním si ich nakloniť na svoju stranu a nášmu klientovi tak v konečnom dôsledku priniesť zvýšenie zisku.

WUST_PZP_bb_v3-1

WUST_PZP_bb_v3-2

WUST_PZP_bb_v3-3

Credits:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Director: Rasťo Kuttner
Account Manager: Martin Janík

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone