+46 771 793 336 – Prosím, kto tam? – Najlepšia práca na svete

ARTICLE_PIC4_955px

Otvárací ceremoniál Cannes Lions bol prehliadkou inšpirácie. Prvé odovzdávanie ocenení prezradilo, ktoré kampane boli za rok 2016 najlepšie v kategóriách Direct, Radio, Promo & Activation, Print & Publishing a Glass. A nikto nebol sklamaný.

Jedným z nápadov, ktoré vzbudili najväčšiu pozornosť, bolo “The Swedish Number”. Vďaka tejto kampani mohol ktokoľvek zavolať na švédske telefónne číslo a porozprávať sa s náhodne vybraným Švédom:

Divákov zo sedadiel však zdvihol iný nápad – “The Stroller Test Ride” z dielne FCB Chicago, v ktorom sa dospelí premávali v obrovských kočíkoch:

Slávnostnému odovzdávaniu predchádzala prezentácia, ktorá hovorila o spoločných princípoch typických pre najlepšie svetové nápady. Seminár sa volal “Cracking the Code of Creativity”; agentúra Razorfish a magazín Contagious na ňom analyzovali 500 000 nápadov, ktoré v posledných 25 rokoch získali ocenenia v Cannes. Snažili sa prísť na to, aký je onen čarovný vzorec kreativity. Svoje zistenia zhrnuli do piatich bodov, pri doržaní ktorých každý môže byť autorom svetovej kampane.

Tu sú:
1. Nehľadajte výhovorky: rozpočet, priestor, veľkosť spoločnosti, ani meno klienta nestoja v ceste veľkému nápadu.
2. Investujte do vzťahov: skvelá kreativita nepotrebuje veľký rozpočet, potrebuje však čas, odvahu a dôveru.
3. Zbavte sa rockových hviezd: kreatívne výstupy odrážajú firemnú kultúru. Tá vaša by mala byť otovrená, inkluzívna a oslobodená od ega.
4. Snažte sa vychádzať s ostatnými: moderná kreativita vyžaduje spoluprácu – internú aj externú. Naučte sa využívať vnútorné aj vonkajšie zdroje.
5. Postavte sa čelom skutočnosti: na to, aby ste prenikli k jadru,potrebujete dôkladný a poctivý prieskum. Až na jeho základe môžu vzniknúť nápady.

Tak teda vzhůru k skvelým nápadom!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *