Dovolenka za všetky prachy

WUST_cestovne_A2_press-3

Predstavte si, že idete na dovolenku do Chorvátska, ubytujete sa v kempe, ale dovolenka vás aj tak vyjde na 50 000 eur. Kde sa stala chyba?
Odpoveď je jednoduchá – neboli ste poistení.

Lekárske úkony, pobyt v nemocnici, doprava sanitkou domov – to všetko sú veci, ktoré vás v zahraničí môžu vyjsť pekne draho. Dokonca aj tá najlacnejšia dovolenka sa môže predražiť tak, že za rovnakú cenu by ste kúpili auto, či dokonca byt. Myšlienku predraženej dovolenky sme preto zvolili za východisko kampane: Dovolenka bez poistenia vás môže vyjsť pekne draho.

Vizuál konceptu sa niesol v duchu katalógov cestovných kancelárií, zároveň sme sa však držali pôvodnej vizuality, ktorú pre klienta bežne používame. Na prvý pohľad mali vizuály pôsobiť realisticky a čitateľa z dovolenkového zasnenia vytrhla až premrštená cena.
Cieľom bolo, aby si potenciálni poistenci pri tomto šoku uvedomili, aké finančné riziká so sebou nesie dovolenka bez poistenia a poistili sa u nášho klienta Wüstenrot.

WUST_cestovne_A2_press-1

WUST_cestovne_A2_press-2

Vizitka kampane:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý, Karla Calheiros
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Director: Rasťo Kuttner
Account Manager: Martin Janík

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone