COOP Jednota rozumie vašej chuti

jandl_web_sirka955px_2

Na jeseň sme pre COOP Jednotu pripravili rozsiahlu kampaň. V imidžovom spote na vlastnú značku Tradičná kvalita sa honelník predviedol ako skutočný lingvista. Udrel si hlavu o oblok a namiesto toho, aby z toho mal okno, odrazu rozumel všetkému zverstvu, čo behá okolo koliby. Okrem baču a honelníka tentokrát dostal viac priestoru aj Dunčo – dokonca mal najviac replík! Zahanbiť sa nedala maškrtná mačička, kohút, kuriatka ani celé stádo oviec v košiari. Tak, ako honelník rozumie reči zvierat, rozumie aj COOP Jednota chuti svojich zákazníkov.

Ako je už tradíciou, fanúšikovia COOP Jednoty na facebooku videli spot o 2 dni skôr, ako mal premiéru v televízii. Aktuálne má na sociálnych sieťach (facebook + youtube) vyše 210-tisíc pozretí!

Okrem imidžového spotu šli do sveta aj rovnako vtipné produktové. Kampaň bola podporená printami, POSM, PR článkom a samostatnou mikrostránkou o vlastných značkách COOP Jednoty www.coopznacky.sk.

TV spot:

Produktové spoty:

Náhľad webu:
jandl_web_sirka955px_3

Vizitka kampane

Kampaň: COOP Jednota Jesenná kampaň 2016

Klient: COOP Jednota Slovensko, s.d.

Team Creative Director: Jano Fajnor

Chief Creative Officer: Bernd Fliesser

Copywriter: Karol Thiry, Viliam Šedivý

Art Director: Pavel Gajdoš

Strategy: Rado Ondřejíček, Martin Mlynárik

Account Director: Marek Stejskal

Account Manager: Andrea Križanová

 

Director: Jiří Hanych

DOP: Tomáš Sysel

Producer: Michal Hlavačka, Andrea Mlynková

Production company: PROTOS PRODUCTIONS

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone