Nevyliečiteľne choré deti sa najlepšie cítia doma

plamienok_jandl_955_title

Plamienok je nezisková organizácia, vďaka ktorej môžu nevyliečiteľne choré deti miesto nemocnice tráviť vzácny čas doma medzi najbližšími. Zahrnuté láskou a pritom neukrátené o všetku starostlivosť, ktorú potrebujú.

Pri aktuálnej kampani, ktorou Plamienku opäť pomáhame získavať príspevky od ľudí, sme sa zamerali najmä na získanie veľmi dôležitých pravidelných darcov. To sú takí, ktorí si príspevok Plamienku nastavia ako pravidelnú mesačnú platbu. Opäť sme sa pri vymýšľaní konceptu držali dôležitej zásady: citovo nevydierať. Pretože útok na city by možno preslávil kampaň, no ľudí by skôr odradil a nútil odvracať zrak.

Preto sme to vymysleli presne naopak. Deti v našich najnovších online videách majú v očiach nefalšovanú radosť. A hrajú sa s bežnými vecami z domácnosti, nad ktorými sa my ostatní ani len nepozastavíme, zato pre nich sú najvzácnejšie na svete. Pretože to, že ich majú, znamená, že sú doma.

Súčasťou kampane sú online spoty, OOH, printy, bannery a kampaňová landing page.

plamienok_jandl_955_title
plamienok_jandl_955_23
plamienok_jandl_955_21

Vizitka kampane:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Head of Art: Pavel Gajdoš
Digital Creative Director: Jord Nikov
Copywriter: Daniel Feranec
Art Director: Zuzana Ondrušová
Photography: Richard Lavrík
Strategy planner: Ivana Váleková
Account manager: Rastislav Kuttner

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone