Letáky pre Wüstenrot teraz letia

WU-let-955x537

Pracovať na produktových letákoch pre klienta Wüstenrot bola veľká zábava a ich vymýšľanie sme si naozaj užili.

Požiadavka klienta bola transformovať existujúcu komunikáciu letákov a zjednotiť ju so súčasnou vizuálnou identitou, ktorá je jednoduchá, graficky pútavá a priamočiara. Museli sme vytvoriť jednoduchý systém spojenia obrazu s headlinami, ktorý bude možné adaptovať na celé produktové portfólio klienta. Išlo teda prakticky o úplný redesign.

Pri riešení sme dodržali jednoduchú vizualitu, ktorú už máme pre klienta nastavenú a na produktové letáky sa výborne hodí. Dovolila nám použiť živú farebnosť, ktorá upúta a zároveň umožní jednoducho rozlíšiť medzi jednotlivými produktmi.
Vizuálom vždy dominuje kombinácia výraznej grafiky a headlinu. Obe výstižne alebo vtipne charakterizujú produkt. Vo výsledku sa nám podarilo dokázať, že produktové letáky nemusia byť plné generických fotiek z imagebanky, ale môžu byť originálne a reflektovať súčasný dizajn a grafické trendy.

Fotky šťastných rodiniek držiacich sa za ruky sú síce jednoduché riešenie, ale skúste si vybaviť, či vám takýto leták niekedy ostal v pamäti. Pamätáte si ešte, o akú značku išlo. Alebo akého produktu sa týkal?

Či sa nám zadanie podarilo splniť, posúďte sami. Utkvel vám niektorý z našich letákov v pamäti?
My veríme, že klientov budú baviť rovnako, ako nás bavilo vymýšľať ich.

 

Credits:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Director: Rasťo Kuttner
Account Manager: Sofia Žiaková

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone