Archívy kategórií: Blog

Grafický a produktový dizajn súčasnosti

Ecovative-955x537

Zahraničné ocenenia za kvalitný obalový dizajn Red Dot Design, Pentawards alebo PLMA Salute to Excellence Award, dnes dostávajú aj práce, ktoré vznikli na Slovensku. Je to dôkaz, že kvalita stredoeurópskeho dizajnu dosahuje svetovú úroveň a vďaka rýchlej implementácii trendov dokáže obstáť v medzinárodnej konkurencii. Rovnako rýchlo však napredujú v podstate všetci okolo  nás. Viacero zaujímavých a ocenených prác pochádza […]

Digitálna revolúcia dostala Slovensko medzi veľké mená svetovej módy

jandl_clanok_pic_1

Digitálna komunikácia zažíva zlaté časy. Mení trhy a značky pod tlakom jej rozmachu dnes už nemajú na výber: buď sa prispôsobia, alebo stagnujú. Nie vždy to ide ľahko a bezbolestne. Svetu, v ktorom všetko vybavíte prstom na displeji vášho smartfónu, dlho odolávalo odvetvie klasických módnych značiek zo segmentu luxury fashion. Ešte pred troma rokmi bolo pre väčšinu […]

Prečo sa nezúčastníme súťaže Agentúra roka?

wefwewjwjww

Súťaže Agentúra roka, ktorá každoročne vyhlasuje najlepšie slovenské reklamné agentúry, sa bohužiaľ tento rok nezúčastníme. Rozhodli sme sa tak z dôvodu štatútu súťaže. Ten vniesol do celej súťaže a jej hodnotiacich mechanizmov veľkú dávku subjektivity zo strany organizátora – mesačníka Stratégie. Etické pravidlá štatútu určujú, kedy môže byť práca alebo agentúra zo súťaže vylúčená. Ide […]

Reklama je mŕtva, nech žije reklama! Čo sme sa naučili na Cannes Lions 2016

ARTICLE_PIC8_955px

Nad Francúzskou riviérou, na ktorej sa stretli najväčšie mozgy venujúce sa komunikácii, zapadlo slnko. Celý predchádzajúci týždeň však bol silným koktejlom, do ktorého organizátori naliali všetko: technologických inovátorov, marketérov a kreatívcov, celebrity, režisérov aj hudobné ikony, módnych návrhárov a mnohých ďalších. Tu je 5 najdôležitejších vecí, ktoré sme sa na najväčšom svetovom reklamnom festivale Cannes […]

Revenant a zápis do Guinnessovej knihy rekordov? Obyčajný deň v Cannes

ARTICLE_PIC7_955px

Úroveň kreativity, ktorú tvorcovia festivalu vložili do každého dňa a každého semináru, jednoducho musíte obdivovať. Aj štvrtok bol toho dôkazom. Vrcholom dňa bol pokus o zápis do Guinnessovej knihy rekordov vytvorením “najväčšieho kreatívneho stretnutia.” Vyberiete sa na náhodný seminár a zrazu zistíte, že sedíte medzi stovkami delegátov a ste súčasťou obrovského brainstormingu na podľa briefu […]

Ako bude vyzerať reklama budúcnosti? Bude nahá

ARTICLE_PIC6_955px

Streda bola na Cannes Lions bezpochyby zatiaľ najlepším dňom. Dokonca je ťažké vybrať superlatívy – každá minúta a každý centimeter bol preplnený inšpiráciou. V prvom rade bola streda skvelým dňom pre slovenskú reklamu: agentúra Wiktor Leo Burnett totiž získala bronz v kategórii Creative Data. K tomuto skvelému úspechu im radi gratulujeme. Všetko sa to začalo […]

Cannes Lions: Will Smith hovorí, že časy falošného marketingu sa skončili

ARTICLE_PIC5_955px

Kto by povedal, že najlepšia lekcia marketingu príde od herca? Zo stovky spíkerov, ktorí v utorok vystúpili v Cannes, však najpríjemnejšie prekvapilo profesionálne vystúpenie Willa Smitha. Jeho seminár bol zmesou úprimnosti, herectva a srandy, upútal úplne každého. 47-ročný herec začal netradičným priznaním o svojom najväčšom hite, skladbe Wild Wild West. Vníma ju podľa vlastných slov […]

+46 771 793 336 – Prosím, kto tam? – Najlepšia práca na svete

ARTICLE_PIC4_955px

Otvárací ceremoniál Cannes Lions bol prehliadkou inšpirácie. Prvé odovzdávanie ocenení prezradilo, ktoré kampane boli za rok 2016 najlepšie v kategóriách Direct, Radio, Promo & Activation, Print & Publishing a Glass. A nikto nebol sklamaný. Jedným z nápadov, ktoré vzbudili najväčšiu pozornosť, bolo “The Swedish Number”. Vďaka tejto kampani mohol ktokoľvek zavolať na švédske telefónne číslo […]

Čo bude nasledovať? 25 miliárd prepojených vecí

ARTICLE_PIC3_955px

Nedeľa v Cannes vyzerala ako pondelok. Delegáti z celého sveta zapĺňali Festivalový palác robili z neho Babylonskú vežu. Rýchlo sa registrovali a hneď sa ponáhľali na ďalší seminár, workshop alebo talk. Čo bude nasledovať? -pýtali sa stále jeden druhého. Odpoveď nakoniec dostali. Z ôsmich hodín skvelých talkov a prezentácií totiž vyčnievala jedna. Obsahovala nielen fakty, […]

A Grand Prix získava…

alex_clanok_velky

Pozrite si niekoľko skvelých prác, ktoré sú podľa nás silnými kandidátmi na Grand Prix. Začneme jednou, ktorá dokazuje, že veľký potenciál majú stále najmä čisté nápady: “McWhopper” pre Burger King & Peace One Day. Úžasný spôsob, ako sa postaviť k rivalite a prinútiť konzumentov, aby naraz slintali aj sa smiali. Ďalším na zozname je “#OptOutside” […]