Archívy kategórií: Blog

Rýchly WEB BRIEF v 10 krokoch!

Chcete sa dozvedieť, ako napísať dobrý brief, aby vaša agentúra nemusela variť z vody? V tom prípade čítajte pozorne. Nech už chcete pripraviť akýkoľvek web – oficiálnu web stránku, kampaňovú, produktovú, súťažnú mikrostránku, alebo akúkoľvek inú, tento recept vám pomôže spísať zadanie pre agentúru. 1. Najprv si spíšte všetky dôvody, prečo chcete web pripraviť. Agentúra […]

Top 5 kanálov na YouTube, ktoré vás naučia všetko o online marketingu

Doba ide neúprosne dopredu, azda najrýchlejšie v dejinách. Ak chce človek držať prst na jej pulze, musí neustále sledovať, čo sa deje. A vzdelávať sa. Nebol by to reklamný biznis, keby si aj niečo tak vážne a nudné ako vzdelávanie neobrátil na zábavu. Vďaka YouTubu dnes môžete byť v obraze s najnovšími digitálnymi trendami napríklad […]

Aby váš newsletter neskončil v koši

Je ráno po predĺženom víkende, moja e-mailová schránka hlási cez 15 nových e-mailov. A nie, väčšinou to nie sú kamaráti. Niekto mi chce zase niečo ponúknuť, predať alebo odprezentovať. Na niektoré podvedome klikneme, iné rovno zmažeme. Časť z nich dočítame do konca. Ako teda dosiahnuť, aby si ten VÁŠ newsletter našiel príjemcu i čitateľa? Tri sekundy […]

Grafický a produktový dizajn súčasnosti

Zahraničné ocenenia za kvalitný obalový dizajn Red Dot Design, Pentawards alebo PLMA Salute to Excellence Award, dnes dostávajú aj práce, ktoré vznikli na Slovensku. Je to dôkaz, že kvalita stredoeurópskeho dizajnu dosahuje svetovú úroveň a vďaka rýchlej implementácii trendov dokáže obstáť v medzinárodnej konkurencii. Rovnako rýchlo však napredujú v podstate všetci okolo  nás. Viacero zaujímavých a ocenených prác pochádza […]

Digitálna revolúcia dostala Slovensko medzi veľké mená svetovej módy

Digitálna komunikácia zažíva zlaté časy. Mení trhy a značky pod tlakom jej rozmachu dnes už nemajú na výber: buď sa prispôsobia, alebo stagnujú. Nie vždy to ide ľahko a bezbolestne. Svetu, v ktorom všetko vybavíte prstom na displeji vášho smartfónu, dlho odolávalo odvetvie klasických módnych značiek zo segmentu luxury fashion. Ešte pred troma rokmi bolo pre väčšinu […]

Prečo sa nezúčastníme súťaže Agentúra roka?

Súťaže Agentúra roka, ktorá každoročne vyhlasuje najlepšie slovenské reklamné agentúry, sa bohužiaľ tento rok nezúčastníme. Rozhodli sme sa tak z dôvodu štatútu súťaže. Ten vniesol do celej súťaže a jej hodnotiacich mechanizmov veľkú dávku subjektivity zo strany organizátora – mesačníka Stratégie. Etické pravidlá štatútu určujú, kedy môže byť práca alebo agentúra zo súťaže vylúčená. Ide […]

Reklama je mŕtva, nech žije reklama! Čo sme sa naučili na Cannes Lions 2016

Nad Francúzskou riviérou, na ktorej sa stretli najväčšie mozgy venujúce sa komunikácii, zapadlo slnko. Celý predchádzajúci týždeň však bol silným koktejlom, do ktorého organizátori naliali všetko: technologických inovátorov, marketérov a kreatívcov, celebrity, režisérov aj hudobné ikony, módnych návrhárov a mnohých ďalších. Tu je 5 najdôležitejších vecí, ktoré sme sa na najväčšom svetovom reklamnom festivale Cannes […]

Revenant a zápis do Guinnessovej knihy rekordov? Obyčajný deň v Cannes

Úroveň kreativity, ktorú tvorcovia festivalu vložili do každého dňa a každého semináru, jednoducho musíte obdivovať. Aj štvrtok bol toho dôkazom. Vrcholom dňa bol pokus o zápis do Guinnessovej knihy rekordov vytvorením “najväčšieho kreatívneho stretnutia.” Vyberiete sa na náhodný seminár a zrazu zistíte, že sedíte medzi stovkami delegátov a ste súčasťou obrovského brainstormingu na podľa briefu […]

Ako bude vyzerať reklama budúcnosti? Bude nahá

Streda bola na Cannes Lions bezpochyby zatiaľ najlepším dňom. Dokonca je ťažké vybrať superlatívy – každá minúta a každý centimeter bol preplnený inšpiráciou. V prvom rade bola streda skvelým dňom pre slovenskú reklamu: agentúra Wiktor Leo Burnett totiž získala bronz v kategórii Creative Data. K tomuto skvelému úspechu im radi gratulujeme. Všetko sa to začalo […]

Cannes Lions: Will Smith hovorí, že časy falošného marketingu sa skončili

Kto by povedal, že najlepšia lekcia marketingu príde od herca? Zo stovky spíkerov, ktorí v utorok vystúpili v Cannes, však najpríjemnejšie prekvapilo profesionálne vystúpenie Willa Smitha. Jeho seminár bol zmesou úprimnosti, herectva a srandy, upútal úplne každého. 47-ročný herec začal netradičným priznaním o svojom najväčšom hite, skladbe Wild Wild West. Vníma ju podľa vlastných slov […]