(SK) S Ovkom sme poslali na materskú ocka

Leider ist der Eintrag nur auf Slowakisch verfügbar. Der Inhalt wird unten in einer verfügbaren Sprache angezeigt. Klicken Sie auf den Link, um die aktuelle Sprache zu ändern.

Kto by nepoznal praktické ovocné výživy Ovko? Sú zdravé a chutné a právom aj najpredávanejšie zo svojho segmentu. A možno by sa predávali ešte viac, no veľa rozptýlených mamičiek často v nákupnom strese siahne nevedomky po menej kvalitných produktoch konkurencie, pretože sa vizuálne príliš podobajú.

Našim zadaním bolo eliminovať tento nemilý jav. Klientovi sme odporučili vytvoriť zvýhodnené multibalenie, aby mamičkám stačilo siahnuť do regálu v obchode miesto šesťkrát iba raz. Chcelo to však samozrejme aj performance kampaň zacielenú na podporu predaja. Čo najnápadnejšiu a s ťažiskom v online prostredí.

Z benefitov produktu sme si pre našu stratégiu vybrali praktickosť. Ovocné výživy Ovko v šikovnom balení ocení každý zaneprázdnený rodič, pretože sú dokonale ľahké a prenosné a nie je po nich neporiadok. Napadlo nám, že čosi také by sa dalo spojiť s vynálezmi a zlepšovákmi, aké v domácnostiach vymýšľajú väčšinou pragmatickí ockovia. A prečo sa rovno nechytiť toho, že s drobcami dnes na „materskej“ zostáva čoraz viac emancipovaných ockov a nevystrúhať im svojskú a nápaditú poklonu?

Nakrútili sme vtipné online video, v ktorom sme v netradičnej úlohe ocka na materskej predstavili známeho slovenského stand-up komika Jakuba Lužinu. Video spolu so skrátenými teasermi, online vizuálmi a tradičnými social media formátmi propagovalo súťaž o rodinný pobyt, ktorej sme pre účel zbierania e-mailov zriadili aj mikrostránku.

Dokonalé zacielenie sme poistili PR článkami a nasadením kampane najmä v online zákutiach, v ktorých sa pohybuje čo najviac mamičiek. Práve od tých sme si sľubovali, že ich naša kampaň s Ovko-ockom pobaví a odmenia nás tým, že zostanú verné najlepšej ovocnej výžive.

Vizitka kampane: Chief Creative Officer: Bernd Fliesser, Creative Director: Alex Strimbeanu, Digital Creative Director: Jord Nikov, Copywriter: Daniel Feranec, Art Director: Zuzana Ondrušová, Account Manager: Rasťo Kuttner, Strategy: Marek Rajcsanyi, Réžia: Jakub Steinecker, Kamera: Patrik Gubiš, Production Manager: Marek Wilhalm

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone