(SK) Nehody sa nám nehodia

WU-pzp-955x537-1

Sorry, this entry is only available in Slovak. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tak, ako tisíce šoférov riešia každoročne dilemu, akú poisťovňu zvoliť, aj my sme stáli pred voľbou, ako toto poistenie komunikovať.
Vzhľadom na to, že minuloročná kampaň fungovala veľmi dobre, rozhodli sme sa aj tento rok využiť čelné masky vozidiel.
Tentoraz sme však pritvrdili a masky prešli podstatnou zmenou. Zbadáte ju na prvý pohľad.
Všetko, od headlinu so slovnou hračkou až po „ťuknuté“ svetlo, upozorňuje na riziko nehody.
Kampaň tak zrozumiteľným spôsobom upozorňuje na potrebu poistenia vozidla, ideálne u nášho klienta – Wüstenrot.
Zároveň sa nám podarilo udržať minimalistický štýl, ktorý sa už pre tohto klienta stal „trademarkom“ komunikácie.
Vďaka takto zvolenej stratégii sme sa nielenže pripomenuli klientom, ktorým ostala minuloročná kampaň v pamäti, ale zároveň oslovili aj nových potenciálnych klientov, a v konečnom dôsledku tak zvýšili zisk nášho klienta – Wüstenrotu.

wust_pzp_bb_final_v1-3

wust_pzp_bb_final_v1-2

Vizitka:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Director: Rasťo Kuttner
Account Manager: Sofia Žiaková

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone