(SK) Top 5 kanálov na YouTube, ktoré vás naučia všetko o online marketingu

Sorry, this entry is only available in Slovak. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Doba ide neúprosne dopredu, azda najrýchlejšie v dejinách. Ak chce človek držať prst na jej pulze, musí neustále sledovať, čo sa deje. A vzdelávať sa.

Nebol by to reklamný biznis, keby si aj niečo tak vážne a nudné ako vzdelávanie neobrátil na zábavu. Vďaka YouTubu dnes môžete byť v obraze s najnovšími digitálnymi trendami napríklad aj tým, že sledujete YouTuberov, ktorí sa im – vtipnou a hravou formou – venujú. Tu je niekoľko z nich.

 

Gary Vaynerchuk

Rodák zo Sovietskeho zväzu emigroval v roku 1978 do Spojených štátov v rámci programu, s ktorým Američania prijali sovietskych Židov výmenou za pšenicu.

A jeho život neprestal byť bláznivý ani potom. Po ukončení vysokej školy za zamestnal v otcovom obchode s vínom a keďže sa nudil, vymyslel systém, ktorým v roku 2005 pomocou e-commerce a e-mailového marketingu zvýšil obrat obchodu z 3 miliónov na 60 miliónov dolárov ročne.

No a čo urobil potom? Založil si digitálnu reklamnú agentúru a začal o tom vlogovať, aby ste čosi z jeho talentu mali aj vy!

Sledujte ho tu:

Nerdwriter1

Kanál na kultivovanie svetonázorov. Aj takto vystihli internety to, čo robí populárny YouTuber Nerdwriter1, vlastným menom Evan Puchak. Evan vyštudoval filmovú produkciu na Boston University a na YouTube publikuje od roku 2011. Venuje sa širokej škále tém od filozofie, politiky, psychológie a financií, až po vedu a umenie. Čo je ale dôležitejšie, každú zložitú tému dokáže podať tak zaujímavým a jednoduchým spôsobom, že si tým získal aj úplne nečakané publikum.

Jedným z jeho 1 500 000 subscriberov sa môžete stať aj vy tu:

The Futur

Chris Do je človek z reklamného biznisu, ktorý na svojom YouTubovom kanáli prináša kopec inštruktážnych videí so základnými znalosťami o reklame. Ak sa chcete v tomto smere vzdelávať a zlepšovať aj vy, môžete si o tom veľa prečítať na stránke thefutur.com.

Ale keďže je rok 2017, oveľa zábavnejšie bude, keď si o tom skrátka pozriete nejaké to video tu:

Creative Mornings HQ

Určite vás strašne šokuje, že Raňajky s reklamou nie sú žiaden originálny výmysel slovenského reklamného ľudu. Tento koncept v skutočnosti vymyslela Tina Roth Eisenberg v v New Yorku v roku 2008. Skrátka jej napadlo, že by sa jeden piatok v mesiaci mohlo ráno stretnúť pár kreatívnych ľudí a pokecať. A hocikto, koho by to zaujímalo, by sa mohol prísť pozrieť.

Do akých obludných rozmerov to narástlo, môžete sledovať tu:

 

99U

Keď ste softvérová firma, ktorej softvér používa takmer 100 % kreatívnych grafikov a dizajnérov, boli by ste blázni, keby ste si svoju komunitu klientov nepodchytili. Adobe si takto vytvorilo sociálnu sieť s kreatívnymi portfóliami Behance, a aby ste si na tú svoju mali čo zavesiť, môžete sa inšpirovať na 99U, internetovej univerzite pre kreatívnych ľudí.

Váš semester začína práve teraz tu:

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *