(SK) Kampaň, na ktorú sme hrdí

Sorry, this entry is only available in Slovak. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Volkswagen Slovakia tvorí jeden z pilierov slovenského priemyslu a po dvadsiatich piatich rokoch je už tradičným a naozaj veľkým zamestnávateľom – počet ľudí pracujúcich v bratislavskom závode prekročil 12 300 a stále rastie.

Volkswagen Slovakia má navyše čo ponúknuť: či už ide o množstvo výnimočných benefitov, pracovné prostredie alebo špičkové svetové technológie. Darí sa mu a chce, aby to vedeli nielen jeho zamestnanci, ale aj potenciálni záujemcovia o prácu v ňom.

Práve tak znelo zadanie v tendri, ktorého sme sa zúčastnili a keďže píšeme tento článok, znamená to, že sme v ňom aj uspeli.

Ako?

Celkom jednoducho: všetko to, čo sme vyššie popísali, sme zhrnuli do krátkej a pravdivej myšlienky: Volkswagen Slovakia a jeho zamestnanci môžu byť na prácu v ňom právom hrdí. 

Uvedomili sme si, že je dôležité, aby bola kampaň navyše autentická, zamestnancom sa preto prihovárajú ich kolegovia: ľudia, ktorých vo Volkswagen Slovakia naozaj stretnete. V kampani vystupujú jednotlivci, rodiny aj celé generácie, ktoré o svojej práci môžu hovoriť z prvej ruky. Znamená to, že o závode hovoria tí, ktorí o nej naozaj niečo vedia.

Samozrejme, kampaň sa neobmedzila len na vizuály. Jej súčasťou je aj stránka www.praca-vw.sk, ktorá o práci vo Volkswagene Slovakia každému záujemcovi poskytne podrobné informácie. Po ich prečítaní sa na tej istej stránke stačí už len uchádzať o jednu z mnohých voľných pozícií.

Hrdosti sú navyše plné aj radiospoty. Vo „vychvaľovaní“ sa v nich predháňajú postavy, ktoré hovoria o moderných technológiách, nových autách a lákavých benefitoch. Matky, synovia a dcéry však nakoniec na svoje veľké prekvapenie zistia, že s hrdosťou hovoria o tom istom – o práci vo Volkswagen Slovakia.

Čo povedať na záver? Spoluprácu s Volkswagen Slovakia sme začali kampaňou, na ktorú sme hrdí.

 

 

Credits: Chief Creative Officer: Bernd Fliesser; Creative Director, Alex Strimbeanu, Jord Nikov; Copywriter: Samo Marec, Viliam Šedivý; Art Director: Lucia Čermáková, Richard Lavrík; Strategy Planner: Ivana Váleková; Foto: Matúš Bence; Account Manager: Marek Wilhalm

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone