Kolesománia sa prehnala ako vlna

Bratislava, 16. 6. 2015:
Nový televízny spot pre klienta COOP Jednota na podporu spotrebiteľskej súťaže Kolesománia sa prehnal československým internetom ako tsunami a za necelý týždeň si ho pozrelo viac ako milión nadšených uživateľov. Postupne sa stáva hitom aj v zahraničí.

Bačovský koncept, ktorý pre COOP Jednotu úspešne používame už niekoľko rokov, opäť potvrdil svoju variabilitu a takmer nekonečnú kampaňovateľnosť. Stará škodovka, malé kuriatko ako parkovací senzor, pastiersky pes ako zadný stierač a kohút ako alarm? Na prvé počutie to môže znie ako zvláštna kombinácia, ale funguje ozaj vynikajúco.

Neviete si v rýchlosti spomenúť, aká hudba je v spote použitá? Pomôžeme, ide o song Passenger od známeho punkáča Iggyho Popa. Samozrejme v ľudovkovej úprave.

A ak by ste chceli vidieť, ako sa tento nový hit nakrúcal, pozrite si video nižšie.

Vizitka kampane:

Creative Director: Ján Fajnor
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Copywriter: Karol Thiry, Viliam Šedivý
Art Director: Pavel Gajdoš
Account Director: Marek Stejskal
Account Manager: Andy Bibeňová
Strategy: Rado Ondřejíček, Martin Mlynárik
Production company: Protos production
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Michal Hlavačka
Music: Iggy Pop – Passenger
Composer: Michal Novinski
Photographer: Táňa Hojčová

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone