Poistenie áut trochu inak

Každý rok sa státisíce majiteľov vozidiel rozhodujú, ktorej poisťovni zveria do opatery svoje vozidlo. Potenciálnych klientov však nie je ľahké upútať, pretože poistenie vozidla považujú za pomerne rutinnú záležitosť a do veľkej miery sa rozhodujú podľa ceny. Preto sme zvolili riešenie, ktoré jednoznačne upúta pozornosť cieľovej skupiny a osloví ju natoľko, aby uzavrela poistnú zmluvu práve u nášho klienta – Wüstenrot.

V kampani na Povinné zmluvné poistenie sme sa rozhodli ísť čo najbližšie k cieľovej skupine – vodičom a majiteľom vozidiel.
Zvolili sme pútavý vizuál čelných masiek, ktoré svojím nekonvenčným minimalistickým podaním priťahujú pozornosť vodičov a vzbudzujú ich zvedavosť.
Zároveň na prvý pohľad signalizujú automobilovú tematiku a spolu s headlinom komunikujú tým najjednoduchším možným spôsobom produkt nášho klienta – poistenie vozidiel.

Nápaditým minimalizmom a estetickou čistotou celého konceptu sa nám tak podarilo upútať pozornosť potenciálnych klientov, zaujímavým a estetickým podaním si ich nakloniť na svoju stranu a nášmu klientovi tak v konečnom dôsledku priniesť zvýšenie zisku.

WUST_PZP_bb_v3-1

WUST_PZP_bb_v3-2

WUST_PZP_bb_v3-3

Credits:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Director: Rasťo Kuttner
Account Manager: Martin Janík

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone