Letáky pre Wüstenrot teraz letia

Pracovať na produktových letákoch pre klienta Wüstenrot bola veľká zábava a ich vymýšľanie sme si naozaj užili.

Požiadavka klienta bola transformovať existujúcu komunikáciu letákov a zjednotiť ju so súčasnou vizuálnou identitou, ktorá je jednoduchá, graficky pútavá a priamočiara. Museli sme vytvoriť jednoduchý systém spojenia obrazu s headlinami, ktorý bude možné adaptovať na celé produktové portfólio klienta. Išlo teda prakticky o úplný redesign.

Pri riešení sme dodržali jednoduchú vizualitu, ktorú už máme pre klienta nastavenú a na produktové letáky sa výborne hodí. Dovolila nám použiť živú farebnosť, ktorá upúta a zároveň umožní jednoducho rozlíšiť medzi jednotlivými produktmi.
Vizuálom vždy dominuje kombinácia výraznej grafiky a headlinu. Obe výstižne alebo vtipne charakterizujú produkt. Vo výsledku sa nám podarilo dokázať, že produktové letáky nemusia byť plné generických fotiek z imagebanky, ale môžu byť originálne a reflektovať súčasný dizajn a grafické trendy.

Fotky šťastných rodiniek držiacich sa za ruky sú síce jednoduché riešenie, ale skúste si vybaviť, či vám takýto leták niekedy ostal v pamäti. Pamätáte si ešte, o akú značku išlo. Alebo akého produktu sa týkal?

Či sa nám zadanie podarilo splniť, posúďte sami. Utkvel vám niektorý z našich letákov v pamäti?
My veríme, že klientov budú baviť rovnako, ako nás bavilo vymýšľať ich.

Nové produktové letáky pre Wustenrot

Product_POS-4

Product_POS-2

Product_POS-9

Product_POS-7

Product_POS-8

Product_POS-6

Product_POS-5

Product_POS-3

Product_POS-15

Product_POS-14

Product_POS-13

Product_POS-12

Product_POS-10

Product_POS-11

Product_POS-16

 

Credits:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser; Creative Director: Alex Strimbeanu; Copywriter: Viliam Šedivý; Art Director: Zuzana Ondrušová; Strategy: Ivana Váleková; Account Director: Rasťo Kuttner; Account Manager: Sofia Žiaková

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone