DIXI, zabudnutá tradícia

Nie je kozmetika ako kozmetika. Sú napríklad šampóny, ktoré si vyberáme podľa ceny, vône, či bombastickej reklamnej kampane so zahraničnou celebritou. Mnohí šampóny striedame úplne bez rozmýšľania a je nám jedno, aké slovo je napísané v logu na plastovej nádobke.

No a potom je tu Dixi, telová a vlasová kozmetika na celý život. Tradičná značka, ktorej vznik sa datuje do roku 1927 a ktorú používali už naši starí rodičia. Nádobky so šampónmi a sprchovými gelmi so zaujímavými vôňami, ktoré nájdeme v kúpeľni na chalupe. Sú plné voňavých prírodných extraktov a my si vravíme: “Prečo si toto nekupujem aj doma?”

Nuž, prečo? Naša kampaň pre tradičného slovenského výrobcu vlasovej a telovej kozmetiky, nasadená formou televíznych sponzorských odkazov, billboardov a printových a digitálnych vizuálov, pripomína slovenským spotrebiteľom, že šampóny našich otcov a mám sú stále tu. Stačí odolať navlas rovnakým bombastickým zahraničným značkám a miesto toho skúsiť “na vlas” čosi autentické a priamo z lona slovenskej prírody.

Sponzorský odkaz do TV:

Branding web:NAHLAD_DIXI_branding_zoznam_1020x200-120x600-nahlad

Branding v predajni:955x1184px

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone