Nové obaly pre DIXI

So spoločnosťou Herba Drug spolupracujeme už niekoľko rokov ako dvorná agentúra pre dizajn obalov. Nedávno sme našu spoluprácu rozšírili aj o marketing a pre Dixi sme pripravili kampaň, ktorá predstavila nové obaly a zároveň pripomenula spotrebiteľom túto značku.

Nevyhnutným začiatkom bol redizajn loga Dixi. Masívnejšia stavba a väčší priestor pre logo sú dobrým základným kameňom pre budovanie nového imidžu značky. Po dlhých úvahách a skúškach došlo aj k rozhodnutiu previesť logo do sviežej metalickej modrej farby.

Predchádzajúce logo DIXI

Predchádzajúce logo DIXI

Aktuálne logo DIXI

Aktuálne logo DIXI

Redizajn obalov mal za úlohu osloviť novú generáciu, ale najmä nestratiť tú staršiu. Miesto ultramoderného redizajnu sme skôr citlivo nadviazali na ten pôvodný, so zachovaním kľúčových poznávacích znakov. V tomto smere nám pomohlo, že aj balenia samotné sú tvarovo aj farebne podobné tým pôvodným.

Nasledovali ďalšie tvorivé procesy dizajnovania obalov jednotlivých produktov: mužských, ženských, aj unisex. Celkový výsledok by mal byť prehľadný a súčasný, no so zachovaním štylizovaných retro prvkov, ktoré zachytia strednoprúdoveho zákazníka.

 

Šampóny klasik

Sprchové krémy Sprchové krémyŠampóny pre mužov

Postupne pokračujeme aj s redizajnom ďalších produktov, aby sme líniu udržali kompaktnú. Veríme, že nový šat prinesie značke Dixi úspech a tešíme sa, že prvé správy to naozaj potvrdzujú.

Držíme palce, Dixi!

Credits:
Art Director: Tomáš Partila; Account Director: Pavol Lukačovič; Marketing & Communication Director: Marek Rajcsányi

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone