Letná nákupná horúčka v Poluse

Máloktoré zadanie nás poteší viac než na odvážnu a výraznú kampaň. Vtedy totiž môžeme popustiť uzdu fantázii a navrhnúť ju tak, ako ju chceme navrhnúť vždy, keď má byť zároveň „svieža a štýlová“.

Presne tak totiž znelo zadanie od nášho klienta Polus City Center. Našou úlohou bolo prísť s nápaditou kampaňou, ktorú bude vidieť. Mali sme ňou odkomunikovať, že každý nákup nad 50 Eur Polus odmení darčekovou poukážkou na ďalších 10 eur.

Ako sme postupovali? Tak ako vždy – zamyslene sme sa pozerali von oknom na svet, v ktorom práve zúrili tropické horúčavy. A hneď sme v tom mali jasno!

Kampaň sme nazvali Letná nákupná horúčka a zvolili vizuálny štýl, ktorý sa k tejto myšlienke dokonale hodí. Je výrazný a letný, farebný a pop artový. Vizuály sú plné prvkov, ktoré k letu prirodzene patria, cítiť z nich horúčavu aj relax, nákupnú horúčku aj letnú dovolenku.

Pretože pravdou je, že nech v lete potrebujete čokoľvek, v ponuke Letnej nákupnej horúčky to v Poluse nájdete.

Vizuály sme samozrejme použili aj v komunikácii cez iné kanály. S rovnakým námetom horúčky pracoval aj rádiospot a podlahové nálepky priamo v nákupnom centre. Letná nákupná horúčka bola prítomná aj v online prostredí, v rámci facebookovej dramaturgie a reklamy. Na Instagrame k tomu celé leto prebiehala súťaž o zaujímavé ceny. Stačilo pridať na sociálne siete fotku z Polusu s hashtagom #letnahorucka.

No a výsledok? My sami sme si našu kampaň okamžite všimli aj v záplave iných bilbordov. A nebolo to preto, že sme ju vymysleli. :) Sme radi, že spolu s Polusom môžeme robiť výrazné a štýlové kampane a už teraz sa tešíme na tú jesennú!

Online reklama: 

Instagram súťaž #letnahorucka

Credits: Chief Creative Officer: Bernd Fliesser, Creative Director: Alex Strimbeanu, Copywriter: Samuel Marec, Art Director: Lucia Čermáková, Strategy: Ivana Váleková, Account Manager: Sofia Žiaková

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone