Jesenná kampaň pre Polus

Zadaním a zámerom jesennej kampane pre Polus bolo odkomunikovať Módne dni a prilákať do Polusu čo najviac ľudí na štýlové jesenné nákupy. Ako formu sme opäť zvolili originálne a svieže vizuály, ktoré vynikli medzi outdoorovou, ale aj digitálnou konkurenciou. Zároveň sme sa však držali novej vizuálnej identity, ktorú nášmu klientovi postupne budujeme.

Preto aj dôraz na “nový štýl”, ktorý podčiarkuje provokatívna póza modelky a vizuálna hravosť a pestrosť typická pre celú komunikáciu Polusu z našej dielne.

Ťažiskom jesenných aktivít Polusu boli Módne dni. Počas tohto dvojtýždňového eventu ste si v nákupnom centre mohli nechať poradiť pri výbere oblečenia a módy od známych a rešpektovaných stylistov, nalíčiť sa od skúsených vizážistiek a zvečniť od profesionálnej fotografky.

Špeciálnou kategóriou našej komunikácie bol obsah na sociálne siete, napríklad jesenný make-up tutorial či “after video” s tým najlepším z Jesenných dní.


Credits:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Samuel Marec
Art Director: Lucia Čermáková
Strategy: Ivana Váleková
Account Manager: Sofia Žiaková

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone