A Grand Prix získava…

Pozrite si niekoľko skvelých prác, ktoré sú podľa nás silnými kandidátmi na Grand Prix.

Začneme jednou, ktorá dokazuje, že veľký potenciál majú stále najmä čisté nápady: „McWhopper“ pre Burger King & Peace One Day. Úžasný spôsob, ako sa postaviť k rivalite a prinútiť konzumentov, aby naraz slintali aj sa smiali.

Ďalším na zozname je „#OptOutside“ pre REI, nápad, pri ktorom si kopec marketérov frflalo: “To vážne?” Nuž, vážne, ak naozaj veríte svojej značke a nehanbíte sa to dokázať v deň najväčších zliav v roku tým, že všetky svoje obchody zavriete. Áno, počuli ste správne, sledujte a presvedčte sa.

Keď príde na pivo, aký lepší dôvod môžu mať chlapi piť ho než pre chuť samotného chladeného piva? Hmm, a čo keby tým ešte zachránili svet? S DB Breweries sa to dá vďaka tzv. „Brewtroleu“. Biopalivu z kvasníc, ktoré zvýšili po uvarení samotného piva. Podvihnite poháre na zdravie milovníkov piva a najnovšie aj záchrancov sveta.

“Teraz sa stanete svedkami toho, aká silná môže byť múdrosť ulice,” hovorí sa v intre slávneho songu „Straight Outta Compton“. My by sme k tomu pridali už iba silu kreativity brilantnej kampane „Straight Outta“ pre Beats by Dre.

Bola reč o oslave, preto potrebujeme ešte jeden drink. Dajme si Andes Cerveza a ich skvelú kampaň “Fairest Night of All“, ktorá pomohla priemerným chlapom zvýšiť si šance u dievčat.

V Cannes sa ale ukrývajú aj ďalšie klenoty. Tie vám predstavíme v ďalších JANDL reportážach. Sledujte nás na www.jandlincannes.sk.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *